Första advent

 

Vi tog bilen till Kåren, jag tyckte vi kunde gå för det hade ju faktiskt slutat regna, men Elin insisterade.
På Kåren blev det glögg-, pepparkaks- och lussebullsmys som aktivitetsgruppen anordnat! Gruppen som jag numera har joinat, kände att det kunde vara kul att aktivera entreprenörerna.
Till fikat blev det den heligaste av alla heliga julkalendrar, Sunes jul. Här kommer beviset för att Sune is a magisk tjejtjusare - när vi kom ut såg det nämligen ut så här:

 

 

Mina gympadojsklädda fötter tackar Elin för att vi tog bilen!

 



Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅ snö! Det längtar jag till! Kan inte det få komma lite söder ut också?... :)Eller så kommer jag upp till er helt enkelt.

2011-11-28 @ 10:47:47
Postat av: Anna

Ja jag vet vi pratade om ett besök, men tiden rinner iväg så fort! Har massor att göra innan jag flyttar om 3 veckor :/

När kommer du och Sandren hem? Var det den 16:onde?

2011-11-29 @ 10:07:21
Postat av: Louise

Elinor, jag längtar efter att ni kommer hem nu! Då måste vi ha vår jultradition allihop och moffa massor av godis, pepparkakor, julmust m.m. m.m. m.m.

2011-12-01 @ 17:34:55
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: